خرید یک گذرنامه طلایی با بیت کوین

دسامبر 8, 2017

آیا وانواتو می تواند در بین برنامه های گذرنامه طلایی پیشگام باشد؟ به گزارش Business Insider و Fortune و به نقل از شبکه مرکز اطلاعات (Vanuatu Information Centre Network) کشور جزیره ای وانواتو واقع در اقیانوس آرام، اداره مهاجرت این کشور به پذیرش بیت کوین به عنوان واحد پرداخت هزینه های برنامه تابعیت از طریق سرمایه گذاری مبادرت نموده است.

فراگیر، کم هزینه و آسان

بیت کوین رایج ترین سیستم پرداخت و ارز دیجیتال است. برآورد می شود که حدود 6 میلیون نفر در سراسر جهان از این ارز استفاده کنند. محبوبیت آن به واسطه مزایای متعدد ارزهای دیجیتال نسبت به روش های پرداخت سنتی است. نخست، از این نظر که چه کسی از آن استفاده کند، هیچ محدودیتی وجود ندارد: هر کس با هر سن و ملیت و در هر موقعیت جغرافیایی می تواند از این سیستم پرداخت استفاده کند. برای افتتاح یک حساب بیت کوین – بر خلاف رویه های پیچیده و سختگیرانه بانک های سنتی، به هیچ گونه کار اداری یا حتی ارائه کارت شناسایی یا گذرنامه نیازی نیست. و بالاخره اینکه بیت کوین ارزان ترین روش نقل و انتقال پول است: هزینه های تراکنش به مراتب کمتر از هزینه های نقل و انتقال پول از طریق سیستم های بانکی سنتی است.

یک کشور استوایی به عنوان وطن دوم برای افزایش امکان سفرهای بین المللی شما

وانواتو، از کشورهای مشترک المنافع بریتانیا، یک جزیره استوایی است که در جنوب اقیانوس آرام واقع شده است. برنامه تابعیت از طریق سرمایه گذاری آن بسیار مقرون به صرفه تلقی می گردد. در ازای پرداخت مبلغ ناچیز 200.000 دلار آمریکا، گذرنامه وانواتویی شما این امکان را برایتان فراهم می سازد که بدون نیاز به ویزا به 113 کشور، شامل منطقه شنگن در اتحادیه اروپا، بریتانیا، و روسیه سفر کنید. از دیگر مزایای تابعیت این کشور جزیره ای شرایط مالیاتی بسیار آسان آن است: در وانواتو، مالیات بر درآمد، مالیات بر املاک و مستغلات یا مالیات بر عواید وجود ندارد.

اقامت در وانواتو آسان است: کافی است مدارکی را دال بر کسب یک درآمد ثابت (2.250 دلار برای یک متقاضی مجرد) ارائه دهید یا اینکه در این کشور سرمایه گذاری کنید. اعضای بلافصل خانواده تان، شامل همسر و فرزندان وابسته، نیز می توانند با استناد به تقاضای شما اجازه اقامت بگیرند. بعد از 10 سال اقامت، به شما و خانواده تان تابعیت اعطا خواهد شد.

اگر نمی خواهید منتظر بمانید، یک گزینه اخذ سریع تابعیت از طریق سرمایه گذاری نیز وجود دارد: در ازای پرداخت اعانه ای به مبلغ 200.000 دلار آمریکا، می توانید گذرنامه دوم خود را ظرف فقط 45 تا 60 روز دریافت کنید. نظر به اینکه طبق قوانین وانواتو، تابعیت دوگانه هیچ منع قانونی ندارد، می توانید گذرنامه فعلی خود را نیز حفظ کنید.

به روز رسانی: مقامات دولتی وانواتو ضمن پیگیری اظهارات فوق درباره پذیرش بیت کوین، اعلام کرده اند: «اداره تابعیت در خصوص پذیرش پرداخت ها از طریق بیت کوین به شرح مندرج در رسانه ها هیچ گونه تأییدیه قانونی دریافت نکرده است.» ما همچنان آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به این موضوع را پیگیری خواهیم کرد – برای کسب اطلاعات به روزرسانی شده و نیز آگاهی از پیشنهادات متناسب با نیازهای خودتان، لطفاً با ما تماس بگیرید.

(C) New Residency 2020 - All rights reserved. | Privacy Policy