برنامه اقامت در کانادا

کشورکانادا
منطقهقاره آمریکا
ارزش سرمایه800.000 دلار کانادا
هزینه های اضافی
نوع سرمایه گذاریاقامت
تابعیت یا اقامتاقامت

ویژگی های اصلی

کانادا دومین کشور بزرگ جهان و جزء ثروتمندترین و باثبات ترین کشورهای دنیا است. این کشور یکی از اعضای گروه 8 و قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی (NAFTA) است و از یک اقتصاد بازارمدار همراه با نظام های آموزش و پرورش و بهداشت و درمان دارای کیفیت عالی جهانی و هم سطح کشورهای اروپای غربی برخوردار است. استانداردهای زندگی عالی، سبک زندگی آرام، امنیت و ثبات، مدارای فرهنگی، قومی و مذهبی، و نرخ های مالیات شخصی و شرکتی جذاب کانادا، آن را به یکی از گزینه های ممتاز برای سرمایه گذاران مایل به مهاجرت تبدیل ساخته است. با برنامه اقامت طلایی، می توانید از اکثر مزایایی که به شهروندان کانادا اعطا می گردد برخوردار شوید.

خانواده

می توانید، بدون نیاز به افزایش مبلغ سرمایه گذاری، اعضای بلافصل خانواده (همسر و فرزندان) را در درخواست خود بگنجانید.

شرح برنامه

برای آنکه واجد شرایط این برنامه شناخته شوید، باید ثابت کنید که از حداقل 2 سال تجربه مدیریتی برخوردار هستید. دوره بعدی دریافت درخواست ها از 29 مه 2017 آغاز می شود و تا 28 فوریه 2018 ادامه خواهد یافت. متقاضیان فرانسوی زبان می توانند در هر زمانی درخواست خود را تسلیم کنند.

بعد از تأیید درخواست تان، شما و عزیزانتان می توانید از تقریباً همه حقوقی که اتباع کانادایی دارند برخوردار گردید (به جز حق رأی دادن یا تصدی یک سمت اداری). بعد از 4 سال اقامت، واجد صلاحیت درخواست برای تابعیت کانادایی خواهید بود (البته این امر مشمول الزامات دیگری هم است).

گزینه های سفر

بعد از دریافت اجازه اقامت خود در کانادا، شما و اعضای خانواده تان می توانید به این کشور سفر و در هر نقطه ای از آن اقامت کنید. در صورت اخذ تابعیت کانادایی، قادر خواهید بود بدون ویزا به بیش از 150 کشور شامل اتحادیه اروپا (شنگن)، بریتانیا، استرالیا، و ایالات متحده سفر کنید.

شرایط مالی

این برنامه مستلزم سرمایه گذاری مبلغ حداقل 800000 دلار کانادا در یکی از برنامه های سرمایه گذاری ویژه مهاجران در کبک است. سرمایه گذاری توسط دولت تضمین می گردد، و بعد از سپری شدن دوره پنج ساله، بدون سود به شما برگشت داده خواهد شد. به علاوه، شما و همسرتان باید ثابت کنید که دارایی هایی به ارزش خالص 1.6 میلیون دلار کانادا دارید و شواهدی را دال بر کسب آنها از طرق قانونی ارائه دهید.

(C) New Residency 2020 - All rights reserved. | Privacy Policy